@Emre, anlatımındaki sadelik ve netlik gerçekten etkileyici, emeğine sağlık
Deneyimlerime göre şunu da belirtmek gerekir, aşağıdaki noktalar da işine yarayabilir
Ayrıca, genellikle annelerin çok sinirlendikleri insanlara/çocuklara söylediği, kırgınlık, kızgınlık, sitem veya hayal kırıklığı...